مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:002024-01-06سياسي

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی(ع) و عباسی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با عیادت از آیت الله سید عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه مقدسه حسینی (ع) و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای وی، - تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی(ع) و عباسی(ع) حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به عراق با آیت الله شیخ عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی حرم مطهر امام حسین(ع) و آیت الله سید احمد الصافی متولی شرعی حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس(ع) دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با عیادت از آیت الله سید عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه مقدسه حسینی (ع) و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای وی، به بیان فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

استاد خسروپناه با اشاره به اهمیت فعالیت های علمی، فرهنگی و دینی در کشور به تهیه اسناد راهبردی و نظارت بر اجرای این اسناد در حوزه اجرایی پرداخت و از متولی شرعی حرم مطهر امام حسین (ع) تقاضا کرد تا در تهیه و تدوین اسنادی همچون سند اربعین با دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی همکاری داشته باشد.

آیت الله سید عبدالمهدی کربلایی ضمن عرض خوش آمد گویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت همراه، شهادت تعدادی از مردم مظلوم کرمان را به دست ایادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی(ع) و عباسی(ع)

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی(ع) و عباسی(ع)