مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:252024-01-03بين الملل

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در سوگ شهید فرمانده العاروری


امروز (چهارشنبه) در سوگ از دست دادن شهید صالح العاروری، رهبر ملی و معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، اعتصاب همه جانبه در تمامی شهرها و شهرستان های کرانه باختری برگزار شد.

- امروز (چهارشنبه) در سوگ از دست دادن شهید صالح العاروری، رهبر ملی و معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، اعتصاب همه جانبه در تمامی شهرها و شهرستان های کرانه باختری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مغازه ها، بازارهای تجاری، دانشگاه ها، بانک ها و مؤسسات در پاسخ به فراخوان گروه ها و نیروهای اسلامی و ملی در کرانه باختری که در پی ترور العاروری و تعدادی از هم رزمانش در ضاحیه جنوبی بیروت، پایتخت لبنان عزای عمومی و اعتصاب همه جانبه اعلام کردند، درهای خود را بستند.

​شبکه الجزیره گزارش داد امروز فلسطین شاهد اعتصاب عمومی در سوگ صالح العاروری است که شب گذشته بر اثر حمله رژیم اشغالگر به ساختمانی در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این اعتصاب پس از ان انجام شده که احزاب ملی و اسلامی فلسطین پس از شهادت العاروری خواستار اعتصاب عمومی همه جانبه و پاسخگویی به ترور از همه میادین شدند و شب گذشته و بامداد امروز در بسیاری از شهرها و اردوگاه های کرانه باختری راهپیمایی هایی در محکومیت این ترور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در سوگ شهید فرمانده العاروری

اعتصاب سراسری در کرانه باختری در سوگ شهید فرمانده العاروری