مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:002023-12-24سياسي

برپایی نماز جماعت در مدارس همدان


رییس ستاد اقامه نماز در همدان با بیان اینکه 10 کمیسیون تخصصی با عنوان نماز نسل نو در استان برگزار شده است گفت: بیش از 200 نفر از ائمه جماعات ادارات در مدارس فاقد امام جماعت نسبت به برپایی نماز اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم صبح امروز در اجلاس استانی نماز در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه باید در راستای اعتلای نماز، قرآن، خدمت و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوشا باشیم اظهار کرد: باید علمدار و پرچمدار اقامه نماز باشیم چراکه حکومت صالحان از آن پرچمداران نماز است .

وی با بیان اینکه نماز ترکیبی از زیبایی هاست گفت: حضور در صحنه، عدالت، حفظ بیت المال، نظم، وقت شناسی، احساس مسئولیت، کار برای خدا، مهربانی و اخلاق نیک در نماز مشهود است.

رییس ستاد اقامه نماز در استان همدان با بیان اینکه در سایه نماز بقیه اعمال پذیرفته می شود و این فریضه الهی اهمیتی بی بدیل در دین دارد گفت: نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه باید با جدیت در جامعه پیگیری شود تا از این منظر ضمن تقویت خوبی ها در جامعه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه در استان برای ترویج امر نماژ همه پای کار هستند و سنگ تمام گذاشتند گفت: پنج اجلاس شهرستانی نماز برگزار کردیم و از ظرفیت دانش آموران و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز جماعت در مدارس همدان

برپایی نماز جماعت در مدارس همدان