مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:252023-12-30بين الملل

سفیر روسیه: اظهارات خصمانه آمریکا به پیامدهای جدی برای امنیت جهانی منجر می شود


سفیر روسیه در آمریکا گفت، اظهارات خصمانه و تهاجمی دولت واشنگتن برای یک تقابل بسیار خشن و خطرناک در اوکراین تنها به پیامدهای جدی برای امنیت جهانی منجر می شود.

- سفیر روسیه در آمریکا گفت، اظهارات خصمانه و تهاجمی دولت واشنگتن برای یک تقابل بسیار خشن و خطرناک در اوکراین تنها به پیامدهای جدی برای امنیت جهانی منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن همچنین تاکید کرد: اگر در واشنگتن برای لحظه ای به مردم عادی اوکراین فکر می کردند، اگر حداقل ذره ای دلسوزی در اینجا وجود داشت، می توانستیم راه حل را به وضوح ببینیم که شامل توقف فوری جنگ ترکیبی و کاهش تلفات متعدد می شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، سفیر روسیه در واشنگتن در ادامه صحبت هایش گفت: آن چراغ جادویی که اخیرا در دولت محلی اوکراین بسیار درباره آن صحبت می شود، به نوش دارو تبدیل نخواهد شد، بلکه برعکس، عذاب و سختی های رژیم کی یف را طولانی خواهد کرد.

این دیپلمات روسی همچنین ادامه داد: اظهارات خصمانه که خواستار تقابل نظامی گسترده تر و خشن تر است، تنها به وقوع پیامدهای جدی نه فقط در منطقه بلکه برای امنیت جهانی منجر می شود.

مسئولیت تاریخی برای این اقدامات فقط بر گردن آمریکا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: اظهارات خصمانه آمریکا به پیامدهای جدی برای امنیت جهانی منجر می شود

سفیر روسیه: اظهارات خصمانه آمریکا به پیامدهای جدی برای امنیت جهانی منجر می شود