مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:512023-12-27حوادث

تصادف های زنجیره ای در جاده های زنجان با 13 مصدوم


حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس از گزارش یک فقره تصادف زنجیره ای برخورد 7 خودرو در کیلومتر 25 لاین شمالی آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و اظهار داشت: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان - قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در این سانحه رانندگی نیسان وانت، خاور، مزدا 3، ساینا، پژو 405، تریلی و کامیون به هم برخورد و دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند، افزود: در این سانحه یکی از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و دیگری به صورت سرپایی کمک های اولیه دریافت کرد.

 وی همچنین از تصادف زنجیره ای دیگری در نتیجه برخورد 7 خودروی دیگر خبرداد و گفت: این حادثه را در لاین شمالی کیلومتر 35 آزادراه زنجان-تبریز رخ داده و دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک واقع در همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی از برخورد دو دستگاه نیسان وانت، دو سواری پژو 405، زانتیا، تریلی و جک در این حادثه خبر داد و گفت: از 10 سرنشین این خودروها 6 نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف های زنجیره ای در جاده های زنجان با 13 مصدوم

تصادف های زنجیره ای در جاده های زنجان با 13 مصدوم