مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 22:552024-01-18سياسي

صنعت کفش ایران قدرت رقابت در سطح جهانی دارد


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی های ایران در صنعت کفش گفت: این صنعت با اشتغال قابل توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن امیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: یکی از ویژگی های بارز این صنعت در این است که با رونق و بالندگی آن بسیاری از صنایع وابسته نیز نقش پررنگی در اشتغال بومی ایفا می کنند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه افزون بر70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود، ابراز داشت: این محصول یکی از محصولات اصلی این استان در حوزه صادرات نیز است و لازم است تا نسبت به بازاریابی های جدید در کشورهای دیگر اقدام شود.

امیدیان با بیان اینکه قم در صنعت کفش دارای سابقه و اصالت ویژه است، یادآور شد: این صنعت در استان قم به خاطر پیوند آن با اشتغال خانگی دارای پیوست های فرهنگی در کنار توانمندسازی خانوارها می باشد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: از بیش از 30 ملیت جهان که جزو فعالان و تجار این صنعت هستند تاکنون از نمایشگاه کفش قم بازدید کردند که می تواند در بسترسازی معرفی این نمایشگاه اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت کفش ایران قدرت رقابت در سطح جهانی دارد

صنعت کفش ایران قدرت رقابت در سطح جهانی دارد