مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 01:302024-01-10سياسي

50 درصد از ساختمان های دولتی تاییدیه سازمان آتش نشانی را ندارند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: لازم به ذکر است که 50 درصد از ساختمان های دولتی که در تهران وجود دارند تاییدیه سازمان آتش نشانی را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،  قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در برنامه تهران 20 شبکه تهران گفت: زمان آن فرا رسیده است که بگوییم ایمنی انتخاب نیست بلکه احتیاج است و باید جدی وارد عرصه بشویم تا تهران به یک سطحی از ایمنی برسد تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در تهران نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران افزود: با پیگیری هایی که انجام شد و با جدیتی که در یک سال و نیم اخیر رخ داد،  129 مالکین ساختمان رو سه نوبت به سازمان آتش نشانی دعوت کردیم و تذکرات لازم را به آنها دادیم.

وی ادامه داد: خروجی این پیگیری منجر به کاهش تعداد این ساختمان های پر خطر از لحاظ حریق از 129 به 75 شده است.

 محمدی افزود: ساختمان هایی مانند علاءالدین، میری،  توچال و قائم در تجریش ایمنی آنها انجام شد و از لیست ساختمان های پرخطر از لحاظ حریق خارج شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت:  اما همچنان 75 ساختمان در این لیست ساختمان های پرخطر حضور دارند از جمله ساختمان های ناهید و فجر شرکت جار در خیابان شریعتی ساختمان هرمزان در سعادت آباد، مجتمع تجاری بوستان در پونک و پاساژ هایی که در بازار بزرگ هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد از ساختمان های دولتی تاییدیه سازمان آتش نشانی را ندارند

50 درصد از ساختمان های دولتی تاییدیه سازمان آتش نشانی را ندارند