مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:502024-01-13بين الملل

پیامد گسترش جنگ به عهده متجاوزان خواهد بود/ پاسخ آینده مقاومت پشیمان کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی تجاوز نظامی آمریکا به یمن سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام تاکید کرد: - سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوز به یمن تاکید کرد: پیامد هرگونه آتش افروزی و گسترش دامنه جنگ در منطقه به عهده متجاوزان بوده و اطمینان داشته باشند، پاسخ های آینده مقاومت نسبت به گذشته پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی تجاوز نظامی آمریکا به یمن سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام تاکید کرد: پیامد هرگونه آتش افروزی و گسترش دامنه جنگ در منطقه به عهده متجاوزان بوده و اطمینان داشته باشند، پاسخ های آینده مقاومت نسبت به گذشته پشیمان کننده خواهد بود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیموَسَیَعلَمُ الذَّینَ أیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ (227/شعرا)کودک کشی و نسل کشی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار از مرز های فلسطین و غزه فراتر رفت و به یمن رسید.

از منظر نظامی تجاوز چند کشور بزرگ به مظلوم ترین مردم جهان به بهانه حمایت از کودکان غزه، اذعان صریح غرب به پذیرش شکست در مقابله با گروه های مقاومت در سرزمین های اشغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد گسترش جنگ به عهده متجاوزان خواهد بود/ پاسخ آینده مقاومت پشیمان کننده است

پیامد گسترش جنگ به عهده متجاوزان خواهد بود/ پاسخ آینده مقاومت پشیمان کننده است