مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:102023-12-23حوادث

محورهای سنندج بیشترین میزان تصادفات کردستان را دارد


بر اساس کیلومتر، شهرستان سنندج، بیشترین میزان تصادفات استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس راه استان کردستان گفت: بر اساس کیلومتر، شهرستان سنندج، بیشترین میزان تصادفات استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ عیسی گوهری، امروز شنبه(2دی ماه) در جلسه ایمنی راه های استان کردستان از کاهش تلفات تصادفات جاده ای در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: اگر چه ثابت نگهداشتن روند کاهشی تلفات تصادفات در استان طی دو سال اخیر قابل تقدیر است، اما این آمار نشان از ایمن شدن جاده های استان نیست و در سال گذشته 392 نفر کشته داشته ایم که آمار چشم گیری است.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری 231 نفر در 35 فقره تصادف جان خود را در استان کردستان بر اثر تصادف از دست داده اند که این آمار نسبت به سال گذشته 23 نفر معادل 7 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان کردستان بیشترین میزان تصادفات در استان را مربوط به شهرستان سنندج اعلام کرد و ادامه داد: امسال بیشترین تعداد تلفات بر اساس گزارش پایگاه ها در محور سنندج به کرمانشاه 56 نفر گزارش شده است.

وی اعلام کرد: انواع وانت بارها و پرایدها بیشترین میزان تصادفات را در استان به خود اختصاص داده و عدم توجه به جلو و انحراف به چپ هم بیشترین دلیل وقوع تصادفات در کردستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای سنندج بیشترین میزان تصادفات کردستان را دارد

محورهای سنندج بیشترین میزان تصادفات کردستان را دارد