مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:152023-12-23سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی برای رشد علمی کشور حد و مرزی نمی شناخت


رییس جهاد دانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم واکاوی و بیان ابعاد شخصیت زنده یاد کاظمی آشتیانی، گفت: کاظمی آشتیانی برای پیشرفت و رشد علمی کشور حد و مرزی نمی شناخت.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم واکاوی و بیان ابعاد شخصیت زنده یاد کاظمی آشتیانی، گفت: کاظمی آشتیانی برای پیشرفت و رشد علمی کشور حد و مرزی نمی شناخت.

فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن هجدهمین سالگرد درگذشت دانشمند فقید، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان اظهار کرد: این دانشمند بزرگ از مفاخر ایران اسلامی و جهاد دانشگاهی بوده که نشان داد رسیدن به قله های علمی هر چند سخت باشد ولی دست یافتنی است.

وی با یادآوری اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی هرگز به دنبال شهرت نبود، آینده علمی درخشانی برای ایران متصور بود و همیشه بزرگ فکر می کرد، ادامه داد: این بزرگ فکر کردن وی بود که به ایران بزرگی داد و نام جهاد دانشگاهی را پرآوازه کرد به طوری که امروز پژوهشگاه رویان به عنوان یکی از نمادهای پیشرفت و مرجعیت علمی ایران است.

فرامرزیان با اشاره به جایگاه دکتر کاظمی آشتیانی در جهاد دانشگاهی، گفت: وی در سال 71 به عنوان رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی منصوب شد و تا سال 84 یعنی پایان عمر با برکتش عهده دار این مسئولیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی برای رشد علمی کشور حد و مرزی نمی شناخت

زنده یاد کاظمی آشتیانی برای رشد علمی کشور حد و مرزی نمی شناخت