مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:252024-01-19سياسي

نمایندگان حاضر در مجلس پویایی خود را حفظ کنند


سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته 29 دی ماه گفت: نمایندگان حاضر مجلس باید تا پایان زمان نمایندگی شان پویایی خود را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته 29 دی ماه اظهار کرد: عملیات غرورآفرین با غرش موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران توسط فرزندان این مملکت و عزیزان در سپاه پاسداران باعث شور و شعف در دل های مؤمنان است خدا رو شکر که ما در حوزه ضعف قرار نداریم.

وی افزود: ما می توانیم در سایه ولایت فقیه راهنمایی و ارشادات رهبر انقلاب بر دشمنان خودمان بتازیم جای امنی در منطقه برای آنان نگزاریم و با هیچ کشوی بر سر حفظ امنیت کشور هم تعارف نداشته باشیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به دختر کاپشن صورتی که نماد مظلومیت شهدای کرمان قرارگرفته است، تصریح کرد: امروز کاپشن صورتی دلش در آسمان ها شاد است خانواده این کودک مظلوم که موردحمله تروریستی واقع شد شاد هستند و بسیاری که در عملیات تروریستی عامل ترور عملیات ناجوانمردانه قرار گرفتند امروز می فهمند انقلاب و جمهوری اسلامی با آن ها هیچ تعارفی ندارد و جای امنی برایشان نخواهد پیدا کرد که از برد موشک های ما در امان باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان حاضر در مجلس پویایی خود را حفظ کنند

نمایندگان حاضر در مجلس پویایی خود را حفظ کنند