مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 01:252024-01-18اقتصادي

تولیدات زنان سرپرست خانوار پایتخت راهی مترو و میادین تره بار می شود


مدیر کل امور زنان شهرداری تهران از رایزنی با شرکت بهره برداری متروی تهران و سازمان میادین برای جانمایی غرفه های عرضه محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار خبر داد.

- مدیر کل امور زنان شهرداری تهران از رایزنی با شرکت بهره برداری متروی تهران و سازمان میادین برای جانمایی غرفه های عرضه محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار خبر داد.

مریم اردبیلی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام تعیین غرفه هایی برای عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه ایجاد ظرفیت هایی برای زنان در سطح شهر به منظور عرضه محصولات تولیدی بانوان با اولویت خانم های سرپرست خانوار به طور دائم در دستور کار ما قرار دارد، گفت: بسیاری اوقات نمایشگاه های مناسبی برای عرضه محصولات بانوان همچون در دهه فجر، یلدا، آستانه بازگشایی مدارس، سال نو، ماه رمضان و.

برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با دوره قبل نمایشگاه زنان و تولید ملی، در تعداد زیادی از ایستگاه های مترو نیز غرفه هایی برای بانوان برپا کردیم که خیلی استقبال شد و خانم ها خیلی رضایت داشتند، اظهار کرد: این غرفه ها موقت هستند و دائمی نیست، به همین دلیل برای کسب غرفه های دائمی با سازمان میادین میوه و تره بار و شرکت بهره برداری مترو وارد گفت وگو شدیم و شهردار تهران هم به هر دو مجموعه دستور دادند تا فضاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات زنان سرپرست خانوار پایتخت راهی مترو و میادین تره بار می شود

تولیدات زنان سرپرست خانوار پایتخت راهی مترو و میادین تره بار می شود