مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:002023-12-24سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای فراجا در شهرری برگزار شد


مراسم گرامیداشت شهدای فاطمی فراجا و 11 شهید گلگون کفن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی حمله به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم گرامیداشت شهدای فاطمی فراجا و 11 شهید گلگون کفن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی حمله به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان، عصر امروز با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور و قدرشناس ری در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، قاسمی زاده رییس دادگستری، رحیمی دادستان، سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان در این مراسم حضور داشتند.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان ویژه این مراسم بزرگداشت بودند که با بدرقه حاضران همراه بود و فضای این مراسم معنوی با این دو لاله گلگون کفن، عطرآگین شد.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به شأن و منزلت شهدا در میان جامعه گفت: امروز ما در کربلای ایران میزبان 2 شهید جاویدالاثر دوران دفاع مقدس می باشیم که این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای فراجا در شهرری برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای فراجا در شهرری برگزار شد