مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:052023-12-25سياسي

در دیدار دست اندرکاران هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» با سید حسن خمینی چه گذشت؟


آیت الله قربانعلی درّی نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، به همراه دست اندرکاران برگزاری هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

- جمعی از دست اندرکاران هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ، در آستانه برگزاری دومین سال این رویداد فرهنگی، با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و در خصوص برگزاری دومین دوره هفته فرهنگی بر آستان آفتاب تبادل نظر داشتند و نکاتی را در خصوص نواقص دوره نخست این رویداد مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، آیت الله قربانعلی درّی نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در این دیدار با تأکید بر اینکه رهبری حضرت امام در جنگ کار بزرگی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: به نظرم نخستین هفته فرهنگی خمین برنامه پرباری بود؛ چون به سطح مردم رفت.

امسال هم دوباره دست اندرکاران در این زمینه برنامه دارند.

هر اقدامی راجع به امام انجام بدهیم، وظیفه و افتخار ما است؛ همه ما مدیون هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری، رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نیز در این دیدار گفت: هفته فرهنگی در ارتباط با حضرت امام ایده ای بود که قبل از کرونا در مؤسسه روی آن کار کرده بودیم، ولی به محدودیت های کرونا خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار دست اندرکاران هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» با سید حسن خمینی چه گذشت؟

در دیدار دست اندرکاران هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» با سید حسن خمینی چه گذشت؟