مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:152024-01-06اقتصادي

آبرسانی پایدار به 37 روستای خراسان شمالی با اجرای طرح جهاد آبرسانی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در این استان گفت: با اجرای این طرح تاکنون حدود 37 روستا از آب شرب پایدار برخوردار شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در این استان گفت: با اجرای این طرح تاکنون حدود 37 روستا از آب شرب پایدار برخوردار شده اند.

رضا نعیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برخی از این پروژه های آبرسانی تکمیل شده و بخشی از ابتدا شروع شده که هم اکنون به پایان رسیده است.

وی افزود: آبرسانی به حدود 17 روستا در شهرستان شیروان، حدود 12 روستا در شهرستان بجنورد و حدود هشت روستا نیز در شهرستان مانه و سملقان تکمیل شده است.

نعیمی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در طرح جهاد آبرسانی، آبرسانی به 164 روستا انجام خواهد شد که این امر با همکاری قرارگاه امام حسن(ع) انجام می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 550 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است، ادامه داد: تاکنون این پروژه ها به طور کلی 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: باید این پروژه ها طی سه سال به اتمام برسند که پروژه های جهاد آبرسانی از سال گذشته آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به 37 روستای خراسان شمالی با اجرای طرح جهاد آبرسانی

آبرسانی پایدار به 37 روستای خراسان شمالی با اجرای طرح جهاد آبرسانی