مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:422024-01-13سياسي

مجریان برگزاری انتخابات، حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند


دادستان همدان با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات، حق تبلیغ ندارند گفت: هر نوع تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام رصد شده و مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی موقر بعدازظهر امروز در کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخاباتی، در سالن جلسات دادگستری گفت: عمده فعالیت های این کارگروه تخصصی با محوریت پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

وی اظهار کرد: هر نوع تخلف انتخاباتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از سوی داوطلبان و هواداران آنان به ویژه تبلیغات زودهنگام از سوی این کارگروه رصد شده و بی تردید در اسرع وقت مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار می گیرد و چه بسا در نتیجه انتخابات اثرگذار خواهد بود.

دادستان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند، تصریح کرد: طبق قانون بهره گیری از امکانات دولتی برای تمام نامزدها باید به صورت یکسان و مساوات باشد.

  خانجانی موقر عنوان کرد: رصد اطلاعاتی داوطلبان از سوی ارگان ها و دستگاه های متولی با جدیت انجام شده تا ضمن اینکه از وقوع تخلف جلوگیری شود، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه استقرار امنیت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان برگزاری انتخابات، حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند

مجریان برگزاری انتخابات، حق تبلیغ برای داوطلبان را ندارند