مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:302023-12-31حوادث

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند


با پیگیری های استاندار و اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی با پیگیری های استاندار و این اداره کل یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد.

پرواز هواپیمایی پارس ایر سه شنبه بامداد ساعت 02:00 از تهران آغاز و ساعت 03:15 وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت 04:00 بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

همچنین با اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی، پرواز دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان به دلیل کمبود ناوگان فعلا ابطال است و پرواز بیرجند - مشهد -بیرجند هواپیمایی ایران ایر در تاریخ های 13 و 20 دیماه نیز به دلیل کمبود ناوگان ابطال شده اما پرواز روز چهارشنبه هواپیمایی یاد شده در مسیر تهران - بیرجند - تهران از چهارشنبه هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.

هواپیمایی پارس ایر پرواز روز چهارشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران ابطال شده، اما پرواز روز شنبه هفته آینده این ایرلاین که ابطال شده بود مجدد برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند