مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:452024-01-06حوادث

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در کردستان


فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک دستگاه کامیون قاچاق به ارزش بیش از 56 میلیارد ریال و یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ماموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل سان در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی نیمه یدک یخچالدار قاچاق متصل به یک دستگاه کامیون پیل سان سفید رنگ را متوقف و در بازرسی از آن مشخص شد، فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش نیمه یدک را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف یک دستگاه کامیون قاچاق به ارزش بیش از 56 میلیارد ریال در مریوان خبر داد، اظهار کرد: ماموران پلیس گمرگ مریوان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون FH 460 قاچاق در پایانه مرزی باشماق را شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در کردستان

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در کردستان