مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:002024-01-15اقتصادي

جذب 82 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از جذب 82 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین خبر داد و گفت: 9 میلیارد و 300 میلیون تومان برای خرید ادوات و مکانیزاسیون اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، منصور خزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن شهید پورش همدانی از جذب 82 درصدی تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین خبر داد و اظهار کرد: تسهیلاتی افزون بر 9 میلیارد و 300 میلیون تومان برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به فامنین اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل مکانیزاسیون در زیربخش های زراعت، حفظ نباتات، دام و طیور، شیلات و گیاهان دارویی است افزود: با اختصاص این اعتبار و با تلاش و پیگیری های مجموعه جهاد کشاورزی همچنین بانک عامل تاکنون 76 پرونده با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 451 میلیون تومان به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: از این میزان، تسهیلات 45 فقره پرونده با اعتبار 7 میلیارد و 608 میلیون تومان جذب شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای خرید 45 دستگاه در زیربخش های زراعت شامل انواع دنباله بندها، ماشین آلات دام و طیور و 9 دستگاه سمپاش توربولاینر در حوزه حفظ نباتات پرداخت شده است تصریح کرد: ماشین آلات و ادوات یکی از عوامل افزایش تولید در بخش کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 82 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین

جذب 82 درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین