مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:052023-12-24اقتصادي

بیشترین میزان صدور ضمانت نامه در بخش تعاون


بر اساس گزارش ها مجموع ضمانت نامه های مصوب و صادره صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در سال گذشته 306 مورد بوده و بخش بازرگانی و خدمات بیشترین تعداد ضمانت نامه را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در سال 1388 با هدف تسهیل ضمانت ها در کسب و کارهای خرد و کوچک راه اندازی شد.

در حال حاضر 70 درصد از منابع این صندوق سهم شرکت های تعاونی و مابقی آن سهم افراد حقیقی و حقوقی غیر تعاونی هاست که ضامن آنها نزد بانک ها برای دریافت تسهیلات می شود.

صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، صندوقی دولتی است.

تسهیل ضمانت ها در کسب و کارهای خرد و کوچک از مهم ترین اهداف راه اندازی صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون است و این صندوق، تسهیلات بانکی مربوط به حوزه کسب و کارهای خرد و متوسط را با اولویت شرکت های تعاونی ضمانت می کند.

بر اساس گزارش ها در سال گذشته تعداد ضمانت نامه های مصوب صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون بر اساس نوع طرح 166 مورد به ارزش 6063 میلیارد ریال و ضمانت نامه های صادره بر حسب طرح 138 مورد به ارزش 3704 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 2.

9 درصد افزایش داشته است.

نتایج این گزارش نشان می دهد که در سال 1399 بیشترین تعداد ضمانت نامه صادره صندوق به بخش صنعت با 107 مورد و پس از آن بخش بازرگانی و خدمات اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین میزان صدور ضمانت نامه در بخش تعاون

بیشترین میزان صدور ضمانت نامه در بخش تعاون