مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:202023-12-23سياسي

سامانه «پناه»راه اندازی شد/خدمات قضایی غیرحضوری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، حسن روحانی نیا روز شنبه اظهار داشت: یک دهه از فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می گذرد و در این مدت یک دوره تاسیس و یک دوره تثبیت را تجربه کرده اند و به نظر می رسد که اکنون .

- مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راه اندازی سامانه پناه خبر داد و گفت: خدمات غیرحضوری به سبد خدمات دفاتر افزوده می شود و شهروندان می توانند بنا به خواست و انتخاب خود از هر نوع خدمات حضوری یا غیرحضوری بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، حسن روحانی نیا روز شنبه اظهار داشت: یک دهه از فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می گذرد و در این مدت یک دوره تاسیس و یک دوره تثبیت را تجربه کرده اند و به نظر می رسد که اکنون موعد آن است که بسته خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تکمیل شود و توسعه یابد.

روحانی نیا با اشاره به ارائه خدمات متنوع برای اقشار مختلف جامعه در دفاتر گفت: تاکنون برای اقشار مختلف اجتماعی برنامه ریزی خدمت داشتیم از جمله برای محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور طرح مواسات اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «پناه»راه اندازی شد/خدمات قضایی غیرحضوری می شود

سامانه «پناه»راه اندازی شد/خدمات قضایی غیرحضوری می شود