مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:202024-01-12سياسي

دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند


امام جمعه خرم آباد بر نفی هرگونه سازوکارهای غیرقانونی تاکید کرد و گفت: مصادیقی همانند استخدام های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: بنا به روایتی از امام باقر(ع) مرتکب کننده چهار گناه مجازات خود را در همین دنیا خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: نخست کسی که در جواب احسان، اما بدی می کند، دیگر کسی که با وجود خوش قولی اما بدقول است، سوم کسی که صله ارحام انجام داد اما در مقابل قطع ارتباط می بیند و آخر اینکه با وجود ظلم نکردن اما ظلم دیده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت های پیش رو و حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر(ع)، تصریح کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان ماه های خودسازی و تربیت نفس است، از این رو انسان باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

شاهرخی به مناسبت روز 27 دی مبنی بر شهادت حجت الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره و اظهار کرد: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی همچنین به فرار شاه خائن در روز 26 دی اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با هدایت های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند

دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند