مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07بين الملل

اوباما نگران شد؛ «بایدن شاید به ترامپ ببازد»


باراک اوباما ضمن ابراز نگرانی درباره پیشتازی دونالد ترامپ در نظرسنجی ها، از جو بایدن خواسته که تغییراتی جدی در ستاد انتخاباتی خود ایجاد کند در غیر این صورت احتمال پیروزی رییس جمهور سابق بالا می رود.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ در فاصله حدود 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سه منبع مطلع به واشنگتن پست خبر دادند که اوباما در دیدار خصوصی با بایدن خواستار تغییر ساختاری در کارزار انتخاباتی او شد و درباره رقابت آسان ترامپ برای شکست دیگر نامزدهای جمهوری خواه هشدار داده است.

طبق این گزارش، اوباما پیشنهاد کرد که باید افراد تصمیم گیر رده بالاتری به ستاد مرکزی انتخاباتی بایدن در ایالت دِلاوِر فرستاده شوند یا به اعضای کنونی ستاد اجازه داده شود بدون تایید کاخ سفید درباره فعالیت های انتخاباتی تصمیم بگیرند.

رییس جمهور اسبق دموکرات، نام شخص خاصی را عنوان نکرده اما گفته که بایدن به افرادی از قبیل دیوید پلوف به عنوان استراتژیست نیاز دارد؛ پلوف مدیر ستاد اوباما در انتخابات 2008 بود.

او به انتخابات سال 2012 خودش اشاره کرد که در آن او برخی از مشاوران ارشدش از کاخ سفید رفتند و به ستاد انتخاباتی ملحق شدند.

  ترامپ در تلاش است در انتخابات 15 آبان 1403 شکست از بایدن در انتخابات 13 آبان 1399 را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما نگران شد؛ «بایدن شاید به ترامپ ببازد»

اوباما نگران شد؛ «بایدن شاید به ترامپ ببازد»