مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:352023-12-26اقتصادي

دانشگاه محقق اردبیلی در جمع 5 دانشگاه جامع برتر حوزه«فناوری و نوآوری» کشور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی کشوری، در جمع 5 دانشگاه جامع برتر کشور در حوزه«فناوری و نوآوری» قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیل، جبراییل رزمجو اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در  رتبه بندی isc در جمع 5 دانشگاه جامع برتر کشور در حوزه فناوری و نوآوری قرار گرفته است.

وی افزود: رتبه بندی دانشگاه های کشور هر ساله از طرف ISC و بر اساس معیارهای مختلف در شش حوزه آموزش(با وزن 30 درصد)، پژوهش(با وزن 25 درصد)، فناوری و نوآوری(با وزن 20 درصد)، بین المللی سازی(با وزن 10 درصد)، اثرگذاری اقتصادی(با وزن 10 درصد) و خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات(با وزن 5 درصد) انجام می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: رتبه دانشگاه های کشور براساس هر کدام از معیارهای فوق به صورت جداگانه محاسبه می شود که در آخرین رتبه بندی منتشره، دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس امتیازات کسب شده در حوزه فناوری و نوآوری برای اولین بار رتبه 5 را کسب نموده و توانسته است در جمع 5 دانشگاه جامع برتر کشور قرار گیرد.

رزمجو تصریح کرد: با توجه به افزایش کیفیت تولیدات علمی و محصولات فناورانه و نوآورانه در سال های اخیر امید می رود که به فضل الهی و با حمایت مسؤولان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی در جمع 5 دانشگاه جامع برتر حوزه«فناوری و نوآوری» کشور

دانشگاه محقق اردبیلی در جمع 5 دانشگاه جامع برتر حوزه«فناوری و نوآوری» کشور