مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:552024-01-14حوادث

خسارت شدید حریق به یک فروشگاه کفش در گرگان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای کامل حریق فروشگاه کفش در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای کامل حریق فروشگاه کفش در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

موسی الرضا صفری ظهر یک شنبه 24 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح جزییات حریق بامداد امروز در محله سرخواجه گرگان پرداخت و اظهار کرد: رأس ساعت 2 و 44 دقیقه بامداد، خبر آتش سوزی یک فروشگاه کفش در سرخواجه هفتم به سامانه 125 آتش نشانی گرگان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بدون فوت وقت دو تیم عملیاتی با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: عملیات اطفا از همان لحظات اولیه آغاز شد و آتش نشانان موفق شدند آتش را که در حال سرایت به سقف، شیروانی و سایر مغازه ها بود مهار کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه کارشناسان در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی علت حریق هستند، افزود: خوشبختانه آتش سوزی تلفات جانی در پی نداشت، ولی خسارات مالی زیادی برای مالک فروشگاه کفش تحمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت شدید حریق به یک فروشگاه کفش در گرگان

خسارت شدید حریق به یک فروشگاه کفش در گرگان