مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:052024-01-07سياسي

مجمع خیرین توسعه مهارت و ترویج فنی و حرفه ای در مازندران راه اندازی شد


مازندران دومین استان و پیشتاز در تشکیل مجمع خیرین توسعه مهارت و ترویج فنی و حرفه ای در کشور است که امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خیران در اداره کل فنی و حرفه ای راه اندازی شد.

- ایسنا/مازندران مازندران دومین استان و پیشتاز در تشکیل مجمع خیرین توسعه مهارت و ترویج فنی و حرفه ای در کشور است که امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خیران در اداره کل فنی و حرفه ای راه اندازی شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز 17 دی ماه در آیین افتتاح مجمع خیرین توسعه و ترویج فنی و حرفه ای در مازندران ضمن تسلیت به هموطنان و محکوم کردن اقدام تروریستی در کرمان، اظهار کرد: مراتب نگرانی و نفرت خودمان از عملیات ضد انسانی و حقوق بشری که توسط کشورهای مدعی حقوق بشردر کرمان اتفاق افتاد را اعلام می کنیم، این کشورها همان کسانی هستند نزدیک به 100 روز در غزه زنان و کودکان را به شهادت رساندند و در عرض سه ماه مردم غزه بیش از 21 هزار شهید دادند که بسیار فاجع بزرگی بود.

وی ادامه داد: چند دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند که این دانش آموزان در استمرار راه مقاومت به مقام شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه احساسات پاک انسانی در میان خیرین تجلی دارد، تصریح کرد: امروز برای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین توسعه مهارت و ترویج فنی و حرفه ای در مازندران راه اندازی شد

مجمع خیرین توسعه مهارت و ترویج فنی و حرفه ای در مازندران راه اندازی شد