مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:202024-01-08ورزشي

سرپوشی: کار سختی در آسیا داریم/نگاه رحیمی زاده منصفانه است


دروازه بان سابق تیم ملی هندبال که به علت مصدمیت هندبالی ها را در آسیا همراهی نمی کند، گفت: کار خیلی سختی داریم، امسال سهمیه جهانی در آسیا یک تیم کاهش یافته و از پنج تیم به چهار تیم رسیده است.

- ایسنا/اصفهان دروازه بان سابق تیم ملی هندبال که به علت مصدمیت هندبالی ها را در آسیا همراهی نمی کند، گفت: کار خیلی سختی داریم، امسال سهمیه جهانی در آسیا یک تیم کاهش یافته و از پنج تیم به چهار تیم رسیده است.

امیدرضا سرپوشی سنگربان جوان و آینده دار هندبال ایران پس از پنج سال دوری از اصفهان برای دومین بار به اصفهان آمده و به جمع شاگرد کیوان صادقی در تیم گیتی پسند آمد.

او در گفت وگو با ایسنا، شرایطش در گیتی را خوب ارزیابی و اظهار کرد: باشگاه تمام اصول حرفه ای را رعایت می کند و خوشبختانه با همت بازیکنان، درایت کادرفنی همچنین حمایت مقامات باشگاه تا اینجای کار موفق عمل کردیم و تا پایان هفته هفتم در لیگ جایگاه دوم جدول را ازآن خود کردیم.

بعد از مسابقات جام ملت های آسیا، در ادامه لیگ سی وششم به مصاف تیم سپاهان نوین خواهیم رفت.

وی افزود: سپاهان نوین تیمی است که هدایت آن برعهده سرمربی تیم ملی بزرگسالان است و امیدواریم بتوانیم به این روند موفقیت آمیز ادامه دهیم و با پیروزی در این مسابقه و سایر دیدارها در پایان فصل جواب زحمت و حمایت های مسئولین باشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپوشی: کار سختی در آسیا داریم/نگاه رحیمی زاده منصفانه است

سرپوشی: کار سختی در آسیا داریم/نگاه رحیمی زاده منصفانه است