مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:502024-01-06سياسي

ملت ایران با صلابت و اقتدار بیشتری پای نظام اسلامی خواهند ماند


حجت الاسلام عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

- حجت الاسلام عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، متن این پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / 169) بار دیگر قساوت، خباثت و درماندگی دشمنان خبیث و قسم خورده ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی برای جهانیان بوضوح نمایان شد.

مغزهای مفسد و شرارت زای تروریست های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسراییل، این سیاه دلان قسی القلب و اربابان آدم کش آن ها که از سردار مقاومت، آن تربیت یافته مکتب اسلام ناب و مکتب امام خمینی (ره) و ازمجاهدان محور مقاومت و از ادامه دهندگان راه آن شهید و همچنین در پی ناکامی ها و شکست های پی در پی در منطقه و در مقابله با مردم مظلوم کینه عمیق در دل سیاهشان داشتند، بگونه ای بود که حتی از زائران تربت پاک این شهیدان واهمه داشتند و اینگونه در مراسم سالگرد شهادت این اسوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با صلابت و اقتدار بیشتری پای نظام اسلامی خواهند ماند

ملت ایران با صلابت و اقتدار بیشتری پای نظام اسلامی خواهند ماند