مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:252023-12-26سياسي

جوانان مومن و انقلابی باید تمدن بزرگ اسلامی را رقم بزنند


آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه رازی کرمانشاه، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

- در مراسم رونمایی از مجموعه "ره نامه" در دانشگاه رازی عنوان شد: جوانان مومن و انقلابی باید تمدن بزرگ اسلامی را رقم بزنند ایسنا/کرمانشاه آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی "ره نامه" در دانشگاه رازی کرمانشاه، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه، امروز(پنجم دی) در این مراسم اظهار کرد: مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه همزمان در دانشگاه تهران و دانشگاه های مادر تمام استانها برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تدوین این مجموعه 40 جلدی، گفت: ره نامه در واقع مجموعه بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری طی سالهای گذشته است که به صورت موضوعی دسته بندی شده و به شکل کتاب درآمده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی مخاطب اصلی این مجموعه را جوانان، دانشجویان و جامعه دانشگاهی خواند و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هم مخاطب عملا جوانان مومن و انقلابی هستند که قرار است پرچم تمدن نوین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مومن و انقلابی باید تمدن بزرگ اسلامی را رقم بزنند

جوانان مومن و انقلابی باید تمدن بزرگ اسلامی را رقم بزنند