مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:102023-12-24اقتصادي

تنها نیمی از چاه های مجاز نهاوند به کنتور هوشمند مجهز هستند


همه چاه های آب شهرستان نهاوند باید به کنتور هوشمند مجهز شوند و برای این امر تسهیلات قرض الحسنه به بهره برداران پرداخت خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیر منابع آب شهرستان نهاوند گفت: همه چاه های آب شهرستان نهاوند باید به کنتور هوشمند مجهز شوند و برای این امر تسهیلات قرض الحسنه به بهره برداران پرداخت خواهد شد.

علی فلک الدین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام کشاورزان و بهره برداران چاه های آب کشاورزی، شرب و صنعتی شهرستان نهاوند با توجه به مصوبه شورای حفاظت منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان، باید نسبت به نصب کنتور هوشمند بر روی همه چاه های خود اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس همه مالکان چاه های مذکور لازم است در اسرع وقت برای نصب کنتور هوشمند و کالیبراسیون کنتور به مدیریت منابع آب شهرستان نهاوند مراجعه کنند در غیر این صورت برق چاه قطع و هر گونه خسارات احتمالی و هزینه های جانبی بر عهده شخص متخلف خواهد بود.

فلک الدین تصریح کرد: براساس قانون توزیع عادلانه آب، بهره برداران باید هزینه نصب کنتور روی چاه های خود را پرداخت کنند اما به منظور تسهیل روند نصب کنتور و کمک به بهره برداران، شرکت آب منطقه ای استان همدان به بهره برداران تسهیلات قرض الحسنه با بهره 4 درصد برای نصب کنتور چاه آب کشاورزی پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نیمی از چاه های مجاز نهاوند به کنتور هوشمند مجهز هستند

تنها نیمی از چاه های مجاز نهاوند به کنتور هوشمند مجهز هستند