مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:202023-12-30سياسي

مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان اهل بیت(ع) خواهد شد


مطالبه و انتقاد داریم اما اگر آمار مشارکت در انتخابات پایین بیاید آیا اهل بیت(ع) خوشحال می شوند یا دشمنان ایشان؟ اکنون همه به دنبال پایین آوردن آمار انتخابات در ایران هستند اما به کوری چشم دشمن بارها گفته ایم که ملت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد احتشام کاشانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی که در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با بیان اینکه دهه بصیرت و روز میثاق با ولایت بهانه ای برای بررسی این است که تا کجا آمده و برای عدم تکرار فتنه ها چه باید بکنیم، اظهار کرد: راه ایستادگی بر ارزش های فتنه های خیر و گریز از فتنه های شر را باید از کلام اهل بیت(ع)، فقه و دین شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: هر فردی اگر بصیرت نداشته باشد همانند کسی است که سفر مشهد اراده کرده است اما به سمت کرمانشاه رفته است و هر چه ایستادگی بر ظواهر دین داشته باشد چیزی نصیب او نخواهد شد و تاریخ پر است از شخصیت هایی که به ظواهر عمل کردند اما در فتنه نتوانستند ولایت مدار باشند و کم نداریم کسانی که به اباعبدالله(ع) توصیه نرفتن به کربلا کردند بجای اینکه به ایشان بگویند که شما امام و حجت هستید و ما در مسیر شما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان اهل بیت(ع) خواهد شد

مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان اهل بیت(ع) خواهد شد