مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:552023-12-26سياسي

نخستین همایش تجلیل و تکریم از مادران شهدای امر به معروف و نهی برگزار شد


طاهری آکردی با بیان اینکه امروز مادران شهدا نام فرهنگ مقاومت و ایثار را زنده نگه می دارند، گفت: بمب و پهپاد ابزار است اما پشت آن فرهنگ ایثار و شهادت است که انسان را به پیروزی می رساند.

- طاهری آکردی با بیان اینکه امروز مادران شهدا نام فرهنگ مقاومت و ایثار را زنده نگه می دارند، گفت: بمب و پهپاد ابزار است اما پشت آن فرهنگ ایثار و شهادت است که انسان را به پیروزی می رساند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر- پیش از ظهر امروز سه شنبه(5 دی ماه) در مراسم نخستین همایش تجلیل و تکریم از مادران شهدای امر به معروف و نهی از منکر کشور که در مجموعه فرهنگی کوثر برگزار شد، با اشاره به حدیث مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ اظهار کرد: انسان باید از همه تشکر کند از خدای متعال، از انبیاء و اولیاء الهی، از معلم و استاد، پدر و مادر و در مجموع هر کسی که در زندگی فرد تاثیر گذار است، این جزیی از وجود انسان است که می تواند اثرات مثبتی در زندگی انسان داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت حضرت ام البنین(س) گفت: حضرت ام البنین(س) شخصیتی ارزشمند است که آن طور که باید و شاید به خودی خود شناخته شده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش تجلیل و تکریم از مادران شهدای امر به معروف و نهی برگزار شد

نخستین همایش تجلیل و تکریم از مادران شهدای امر به معروف و نهی برگزار شد