مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:002023-12-23سياسي

درخواست جدایی حق ویزیت از حق فنی/ بیشترین قصور پزشکی در بخش «زیبایی»


معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خواستار جدا شدن حق ویزیت خود از حق فنی هستند چرا که استهلاک تجهیزات و هزینه اجاره مکان مطب بسیار بالاست و با تعیین حق ویزیت قابل پاسخگویی نیست و عدم رضایت بیمار و پزشک را به دنبال دارد.

- درخواست جدایی حق ویزیت از حق فنی/ بیشترین قصور پزشکی در بخش زیبایی ایسنا/همدان معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خواستار جدا شدن حق ویزیت خود از حق فنی هستند چرا که استهلاک تجهیزات و هزینه اجاره مکان مطب بسیار بالاست و با تعیین حق ویزیت قابل پاسخگویی نیست و عدم رضایت بیمار و پزشک را به دنبال دارد.

دکتر اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پزشکان می پذیرند که رابطه مالی با بیمار نداشته باشند و بیمه ها حقوق آنها را پرداخت کنند چرا که فشار مالی بر مردم خسارت بار و ناامیدکننده است و هیچ مسئولی نمی تواند بپذیرد بیمار به علت مشکلات مالی روند درمانش را دنبال نکند و از این خسارت بارتر برای کشور وجود ندارد و وجدان بیدار پزشکان هم نمی پذیرد که بیماری به علت فقر روند درمانش را رها کند.

وی افزود: در کشور فاصله طبقاتی زیاد است به طوری که در کشورهایی که گپ درآمدزایی خیلی متفاوت و ساماندهی بسیاری از شغل ها از جمله در زمینه درمان و بهداشت سخت است، باید رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جدایی حق ویزیت از حق فنی/ بیشترین قصور پزشکی در بخش «زیبایی»

درخواست جدایی حق ویزیت از حق فنی/ بیشترین قصور پزشکی در بخش «زیبایی»