مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:502024-01-10بين الملل

الجزیره: تصویر ارائه شده از بایدن دروغ است


یادداشت با انتقاد از عملکرد «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا، او را که به واسطه تبلیغات «پادزهر دونالد ترامپ» رییس جمهور پیشین آمریکا معرفی شده است، - یادداشت با انتقاد از عملکرد جو بایدن رییس جمهور آمریکا، او را که به واسطه تبلیغات پادزهر دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا معرفی شده است، دروغگو و تصویر ارائه شده از او را نیز دروغ تلقی کرده است.

در یادداشتی که در رسانه قطری الجزیره منتشر شده، با اشاره به حمایت های جو بایدن رییس جمهور آمریکا از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، تلاش های بایدن و حامیانش برای نشان دادن تصویری از او به عنوان نقطه مقابل دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین و بحث برانگیز آمریکا، دروغ تلقی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادداشت با انتقاد از عملکرد جو بایدن رییس جمهور آمریکا، او را که به واسطه تبلیغات پادزهر دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا معرفی شده است، دروغگو و تصویر ارائه شده از او را نیز دروغ تلقی کرده است.

در این یادداشت به قلم اندرو میتروویکا ستون نویس شبکه الجزیره اشاره شده است که بایدن تفاوتی با ترامپ ندارد؛ مانند او دروغ می گوید و از وظایفش شانه خالی می کند.

میتروویکا تلاش ها برای نشان دادن این که بایدن از نظر شخصیت، ماهیت و خلق وخو پادزهر ترامپ است را صرفا یک کاریکاتور سرخوشانه تلقی کرده و معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره: تصویر ارائه شده از بایدن دروغ است

الجزیره: تصویر ارائه شده از بایدن دروغ است