مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:452024-01-06ورزشي

آیا واقعا وزارت مخالف ورزشگاه استقلال است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  طی روز های گذشته ادعا های مختلف درخصوص ساخت ورزشگاه جدید باشگاه استقلال و مدیران این باشگاه مطرح شده است که مهمترین آن مخالفت وزارت ورزش و جوانان با ساخت ورزشگاه توسط این باشگاه است.

- اگر استقلال بدون هماهنگی با وزارت ورزش اقدام به دعوت خارجی ها کرده چرا این وزارتخانه به صورت رسمی موضع خود را اعلام نمی کند و اگر اینگونه نیست، چطور به راحتی اخباری منتسب به این وزارتخانه در رسانه ها منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  طی روز های گذشته ادعا های مختلف درخصوص ساخت ورزشگاه جدید باشگاه استقلال و مدیران این باشگاه مطرح شده است که مهمترین آن مخالفت وزارت ورزش و جوانان با ساخت ورزشگاه توسط این باشگاه است.

پس از طرح اتهام جعل توسط فدراسیون فوتبال و همچنین علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، دیدار مدیرعامل این باشگاه با سفیر عربستان سعودی در تهران موضوع مهم دیگری بود که علیه آبی ها با اعلام هشدار وزارت ورزش مطرح شد، اما این پایان ماجرا نبود و امضای تفاهم نامه این باشگاه با شرکت مالزیایی IBN باعث شد تا باردیگر پای وزارت ورزش به میان کشیده شود.

پس از برگزاری کنفرانس خبری باشگاه استقلال با 3 شرکت مالزیایی، چینی و قطری برای ساخت یک مجموعه ورزشی در تهران، ابهاماتی درمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا واقعا وزارت مخالف ورزشگاه استقلال است؟

آیا واقعا وزارت مخالف ورزشگاه استقلال است؟