مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:202024-01-06سياسي

تعدد نقش بانوان در جامعه، نشان دهنده توانمندی آن در عرصه های مختلف است


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: نوع نقش زنان در عرصه های مختلف جامعه هر روز بیش از پیش ارتقاء پیدا کرده است و این موضوع به توانمندتر شدن جامعه کمک می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: نوع نقش زنان در عرصه های مختلف جامعه هر روز بیش از پیش ارتقاء پیدا کرده است و این موضوع به توانمندتر شدن جامعه کمک می کند.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، حسام رسولی، در نشست صمیمی با اعضای جهاددانشگاهی و تجلیل از بانوان جهادگر این واحد که در محل مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد، با تبریک ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: در فرهنگ و مذهب ما مقام و منزلت مادر منزلتی بسیار با ارزش و بالاست و خداوند نیز بعد از پرستش خدا والدین را سفارش می کند، همچنین یکی از سوره های قرآن، اختصاص به بانوان دارد که نشان از شأن و منزلت زن در نزد خداوند است.

وی ادامه داد: خداوند در سوره کوثر نیز به نعمتی اشاره دارد که هم از لحاظ ماهیت با دیگر نعمات خدا و هم از لحاظ اهمیت تفاوت دارد، از این روی می توان برتری حضرت فاطمه (س) را بر تمام مخلوقات خداوند از سوره کوثر نتیجه گیری کرد که نشان از ارزش و اهمیت زن در اسلام و فرهنگ دینی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد نقش بانوان در جامعه، نشان دهنده توانمندی آن در عرصه های مختلف است

تعدد نقش بانوان در جامعه، نشان دهنده توانمندی آن در عرصه های مختلف است