مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:002023-12-27سياسي

ساخت 2000 مسجد در جاده های یکی از نتایج اجلاس سراسری نماز است


از نتیجه اجلاس های نماز می توان به ساخت 2000 مسجد در جاده ها، زدن زنگ نماز در مدارس، اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا همراه با عزاداری های حسینی و ساخت نمازخانه در مدارس تازه تأسیس اشاره کرد.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: از نتیجه اجلاس های نماز می توان به ساخت 2000 مسجد در جاده ها، زدن زنگ نماز در مدارس، اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا همراه با عزاداری های حسینی و ساخت نمازخانه در مدارس تازه تأسیس اشاره کرد.

حجت الاسلام محسن قرائتی دیروز (سه شنبه، پنجم دی ماه) در دیدار با اعضای کمیته فرهنگی سی امین اجلاس سراسری نماز، درباره اهداف این اجلاس، اظهار کرد: نماز هم به معنی عبادت است و هم شعائر چون عبادت است، هر فردی در هر ساعت از شبانه روز می تواند به عبادت خداوند بپردازد و چون از آن به شعائر یاد شده است، در پشت بام ها اذان می گویند.

وی با اشاره به اینکه همه ماشین ها در خیابان حرکت می کنند ولی آمبولانس در خط ویژه حرکت می کند، گفت: قرآن با توجه به آیه قُلْ إِنَّ صَلَاتِی وَنُسُکِی وَمَحْیَایَ وَمَمَاتِی لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ؛ بگو: همانا نماز و طاعت و تمام اعمال من و حیات و ممات من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2000 مسجد در جاده های یکی از نتایج اجلاس سراسری نماز است

ساخت 2000 مسجد در جاده های یکی از نتایج اجلاس سراسری نماز است