مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:502024-01-03سياسي

چگونه حاج قاسم سوژه پرده نقالی شد؟


اگر روزی داستان هفت خوان رستم را پای پرده نقالی شنیده اید، این روزها داستان شجاعت و تدبیر حاج قاسم در پای پرده نقالی حکایت دیگری دارد به وسعت کل جهان! - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: چند نمونه از طرح هایی که برای شهدا زده بود را در خواب به حاج قاسم نشان داد و در همان عالم خواب از تشویق های حاج قاسم سرمست و شاد شد، اما حسرتی بر دلش ماند و به خودش گفت اگر می دانستم کارهایم از سوی چنین شخصیتی استقبال می شود، حتماً زودتر برای شهدای مدافع حرم دست به قلم می شدم ، اکرم سادات میرتوانا مادر سه پسر به نام مجتبی، مهدی و محمدصادق و دانش آموخته جامعه الزهرا چند ماه بعد با پیشنهادی روبرو شد که برایش تداعی کننده آن خواب بود.

اکرم سادات میرتوانا، تصویرگر، طلبه و مادر سه فرزند او از سال 1380 برای ادامه تحصیلات همسرش به شهر مقدس قم  رفت و به خاطر علاقه اش به هنر تصویرسازی به آموزش در مؤسسه هنر شیعی در نزد برخی اساتید این رشته به صورت خصوصی روی آورد.

همین علاقه و تلاش مضاعف او را به عنوان یکی از نامداران تصویرگر کودک و نوجوان قرار داد و رتبه های بسیاری از جمله رتبه برتر تصویرسازی در روضه های خانگی، رتبه برتر در جشنواره ملی هنر آسمانی در سال های 1396 و 1401 را  کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه حاج قاسم سوژه پرده نقالی شد؟

چگونه حاج قاسم سوژه پرده نقالی شد؟