مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26سياسي

کلنگ مرکز نوآوری مهندسی عمران دانشگاه تهران به زمین زده شد


کلنگ ساختمان مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران با حضور رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه تهران و دانشکدگان فنی، خیرین، اعضای بنیاد حامیان دانشگاه تهران به زمین زده شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مهدی قاسمیه رییس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران در مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران، گفت: احداث مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران توسط گروه خیرینی که دانش آموختگان دانشکده فنی هستند، یک اتفاق ویژه در امور خیریه دانشگاه است.

اینکه مهندس انصاری و گروه یاریگران شرکت وی، این فعالیت را از ابتدا تا انتها خودشان بر عهده گرفته اند، مدل جدیدی از کارهای خیریه است.

رییس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با اشاره به سرانه استاندارد فضاهای آموزشی، دانشکده مهندسی عمران را نیازمند توسعه فضا دانست و گفت: ساخت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران می تواند زمینه زیرساختی لازم برای گسترش فعالیت استادان و پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران را بیش از پیش فراهم کند و این اتفاق منشأ ارتقای علمی دانشکدگان فنی و دانشگاه تهران خواهد شد.

رییس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران همچنین از مهندس انصاری که دانش آموخته دانشگاه تهران و یاریگر و مدرس دانشکدگان فنی است، به طور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مرکز نوآوری مهندسی عمران دانشگاه تهران به زمین زده شد

کلنگ مرکز نوآوری مهندسی عمران دانشگاه تهران به زمین زده شد