مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:352024-01-03پزشكي

اردوی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی سیریک


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم، اردوی جهادی دو روزه به همت گروه جهادی پزشکی اعزامی موسسه راه ایمان و شبکه بهداشت و درمان سیریک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر مجتبی مهترپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک امروز اظهار کرد: در این اردوی جهادی که بالغ بر 7 نفر نیروی متخصص کادر درمان متشکل از متخصص زنان، داخلی، اطفال، چشم پزشکی، طب فیزیکی، سونوگرافی و پزشک عمومی بهمراه سایر همکاران این مرکز در این اردو حضور داشتند خدماتی از قبیل ویزیت، آموزش، تزریقات درون مفصلی، سرم تراپی، نوار قلب، سونوگرافی، و تجویز دارو بصورت رایگان به مراجعین ارائه دادند.

وی ضمن تشکر و  قدردانی از گروه جهادی اعزامی تصریح کرد: در این اردوی جهادی به تعداد 1185 نفر از مراجعین خدمات آموزشی و درمانی رایگان ارائه شد.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: اهمیت اردوهای جهادی در بعد اول و ظاهر آن، خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و انتقال فرهنگ جهادی به مردم و مسئولان محلی توسط نخبگان و متخصصانی است که از درآمد خود گذشته و به عرصه خدمت رسانی آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی سیریک

اردوی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی سیریک