مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:202024-01-19سياسي

هلاکت دو تروریست حادثه کرمان در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج)


دو تروریست تکفیری که چند روز پس از حادثه جنایتکارانه کرمان، با هدف انجام عملیات مجدد وارد کشور شده بودند، با تدابیر هوشمندانه و اقدام فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای، از دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی حادثه تروریستی کرمان و انتقال آن ها به بازداشتگاه های کشور خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: باسمه تعالی در پی وقوع فاجعه ی غمبار در مراسم سالگرد شهادت سردار بزرگ مبارزه با تروریسم تکفیری، شهید سپهبد قاسم سلیمانی(ره) در کرمان و در ادامه ی جمع آوری های گسترده ی اطلاعاتی و تدابیر امنیتی در داخل و خارج از کشور، اطلاعات قابل توجهی از لایه های دخیل در طراحی و اجرای آن عملیات تروریستی حاصل شد.

به دنبال آن تعداد دیگری از عناصر مرتبط با واقعه ی مذکور، در سطوح برخی سرکردگان گروهک مزدور داعش تا عوامل عملیاتی و از اتباع چند کشور، شناسایی، بازداشت و به بازداشتگاه های کشور منتقل شدند.

با توجه به ادامه دار بودن عملیات آفندی و پدافندی و استمرار حضور مترصّدِ سربازان گمنام امام زمان (عج) در محیط های هدف، ذیلاً به بخش دیگری از اطلاعات حاصله و اقدامات صورت گرفته اشاره می گردد: 1) دو تروریست تکفیری که چند روز پس از حادثه ی جنایتکارانه ی کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت دو تروریست حادثه کرمان در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج)

هلاکت دو تروریست حادثه کرمان در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج)