مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:402023-12-30سياسي

لزوم بهره گیری از زبان هنر برای ایجاد مدیریت انرژی


مدیرعامل توانیر به مناسبت برگزاری اختتامیه جشنواره عروسکی مصرف بهینه برق، بر لزوم بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی تاکید کرد.

- مدیرعامل توانیر به مناسبت برگزاری اختتامیه جشنواره عروسکی مصرف بهینه برق، بر لزوم بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کردی با اشاره به رویکرد جدید توانیر در بهره گیری از همه ظرفیت های حوزه اجتماعی و هنری در زمینه فرهنگ سازی مصرف انرژی خاطرنشان کرد: هدایت جامعه به سوی مصرف بهینه نیازمند فعالیت های مدون و هوشمندانه از زمینه آگاه سازی جامعه و ایجاد انگیزه برای رفتار مناسب است.

وی در این زمینه هنر را یکی از مهمترین ابزارهای تاثیرگذاری بر اذهان عمومی مردم برشمرد و گفت: هنر از بسترهای جذاب فرهنگ سازی در جهان کنونی تلقی می شود که با ظرافتی خاص اذهان فرهیختگان را تحت تاثیر قرار می دهد، برنامه ریزی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی صحیح و اصولی با هدف جهت دهی به رفتار جامعه از کلیدی ترین نقش های رسانه ها محسوب می شود که با بهره گیری از ظرفیت رشته های مختلف هنری به عنوان ابزارهای کارآمد در حوزه فرهنگ سازی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از زبان هنر برای ایجاد مدیریت انرژی

لزوم بهره گیری از زبان هنر برای ایجاد مدیریت انرژی