مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 03:002024-01-10اقتصادي

نمایش پرنده عمودپرواز ساکت هیوندای در نمایشگاه CES (+عکس)


شرکت هیوندای پرنده عمودپرواز و برخاست(eVTOL) آرام و ساکت خود را که قرار است در سال 2028 وارد بازار شود، در نمایشگاه CES در معرض دید عموم گذاشته است.

- نمایش پرنده عمودپرواز ساکت هیوندای در نمایشگاه CES (+عکس) شرکت هیوندای پرنده عمودپرواز و برخاست(eVTOL) آرام و ساکت خود را که قرار است در سال 2028 وارد بازار شود، در نمایشگاه CES در معرض دید عموم گذاشته است.

شرکت سوپرنال(Supernal) که شرکت تابعه هیوندای موتور است، آخرین وسیله نقلیه الکتریکی عمودپرواز خود را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پرنده خلبان دار با قابلیت حمل چهار سرنشین با نام S-A2 یک جهش قابل توجه را در تلاش برای ایجاد سفرهای هوایی ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه در مناطق شهری نشان می دهد.

به نقل از آی ای، پرنده S-A2 بر پایه قبلی خود موسوم به S-A1 که در CES 2020 معرفی شد، ساخته شده است.

این تاکسی پرنده با طراحی شیک خود برای سرعت گیری تا 120 مایل در ساعت در ارتفاع 1500 فوتی و برای پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل شهری و سفرهای مسافت کوتاه 25 تا 40 مایلی طراحی شده است.

در قلب این پرنده الکتریکی، یک چینش پیشرانه الکتریکی توزیع شده با هشت پروانه تمام چرخشی قرار دارد که برخاست و فرود آرام با صدای 65 دسی بل و حتی حرکت افقی آرام تر با میزان صدای 45 دسی بل را رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش پرنده عمودپرواز ساکت هیوندای در نمایشگاه CES (+عکس)

نمایش پرنده عمودپرواز ساکت هیوندای در نمایشگاه CES (+عکس)