مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:052024-01-02سياسي

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 12دی؛ مهلت 3ماهه به وزیر صمت/گرامیداشت سردار سلیمانی


«سوال از وزیر صمت» و «گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی» از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (سه شنبه) دوازدهم دی 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 12دی؛ مهلت 3ماهه به وزیر صمت/گرامیداشت سردار سلیمانی سوال از وزیر صمت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (سه شنبه) دوازدهم دی 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به ارائه توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی با حضور رییس کل بانک مرکزی پرداخت و گفت: در این جلسه تلاش آقای فرزین رفع دغدغه نمایندگان درباره سیاست های ارزی بود و در این راستا این اطمینان داده شد که در بلندمدت مسیر با ثباتی در حوزه ارزی طی شود که جمع بندی نمایندگان حکایت از قانع بودن توضیحات رییس بانک مرکزی دارد.

محمدباقر قالیباف همچنین در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: آنچه در همه این سال ها کمتر به آن پرداخته شده است، کارآمدی و توان حل مساله شهید قاسم سلیمانی بود، حاج قاسم در میدان های مختلف پیروز بود و توانست امنیت و آرامش را برای مردم ایران رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 12دی؛ مهلت 3ماهه به وزیر صمت/گرامیداشت سردار سلیمانی

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 12دی؛ مهلت 3ماهه به وزیر صمت/گرامیداشت سردار سلیمانی