مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:452023-12-30سياسي

امام جمعه روانسر: بصیرت مردم در نهم دی 88، ایران را واکسینه کرد


بصیرت مردم در نهم دی ماه 88، جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات 1401 را نیز به رغم برنامه ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا محمد محمودی امام جمعه روانسردر مراسم حماسه نهم دی ماه که در روانسر برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه 88 برخی خواص بی بصیرت شدند اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند؛ بصیرت مردم در نهم دی ماه 88 جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات 1401 را نیز به رغم برنامه ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

حماسه نهم دی در روانسر    امام جمعه روانسر ادامه داد: زمزمه های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت تاثیر القای دشمنان قرار نگیرند.

سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر نیز، ادامه داد: با گذشت سال ها از روزهای تاریخی حماسه 9 دی، هنوز هم این رویداد برای مردم ایران به یادگار است.

در این روز، مردم با حضور پرشور خود در خیابان ها و میدان ها، نظام در پیکره جریان فتنه و بصیرت قدم به عقب نهادند و با خنثی سازی این فتنه، به تأکید بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه روانسر: بصیرت مردم در نهم دی 88، ایران را واکسینه کرد

امام جمعه روانسر: بصیرت مردم در نهم دی 88، ایران را واکسینه کرد