مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:352023-12-26سياسي

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه


رییس سازمان بسیج رسانه از ساخت مستند زندگی نامه شهید مغفوری شهید شاخص سازمان بسیج رسانه و معاون روابط عمومی سردار سلیمانی در لشکر 41 ثارالله خبرداد و گفت: - مرتضی کارآموزیان در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید عبدالمهدی مغفوری شهید قشر سازمان بسیج رسانه درسال 1402 اظهار کرد:شهید مغفوری در دوران جنگ تحمیلی و با حضور در میدانهای نبرد و سازماندهی نیروها در استان کرمان، چهره ای مخلص و مجاهد از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته است.

  وی با بیان اینکه شهید مغفوری معاون سردار سلیمانی و محبوب دل مردم شریف کرمان و ایران اسلامی بود گفت: شهید والا مقام در زمان فرماندهی سردار سلیمانی، معاون روابط عمومی لشگر 41 ثارالله  بود و در عملیات کربلای 4 در جزیره ام الرصاص به یاران شهیدش پیوست.

کارآموزیان با اشاره به ارتباط قلبی فرمانده دل ها حاج قاسم سلیمانی با هم رزم ومعاون شهیدش در زمان فرماندهی سپاه ثارالله کرمان، گفت: حاج قاسم پس از شهادت رفیق و هم رزمش در سپاه ثارالله همواره جویای احوال خانواده این شهید عارف بود و فرزندان این شهید والا مقام را همواره مورد تفقد خود قرار می داد.

  رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه سایه مهر پدری حاج قاسم همواره برای فرزندان شهید مغفوری تا زمان بزرگسالی نیز ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه