مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:352023-12-25اجتماعي

آموزش صنایع دستی در استان اردبیل از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آموزش صنایع دستی در استان بویژه شهرستان گرمی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

- ایسنا/اردبیل معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آموزش صنایع دستی در استان بویژه شهرستان گرمی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

توحید دلاورقوام در جلسه بررسی ظرفیت های ارتقاء وضعیت آموزشی صنایع دستی شهرستان گرمی افزود: در سال های اخیر آموزش صنایع دستی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده است و در تلاش هستیم مطابق دستور مدیریت عالی استان، سطح آموزش صنایع دستی را در کل استان به ویژه در شهرستان گرمی که از قطب های صنایع دستی است ارتقاء دهیم.

وی با همراهی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان از کارگاه های صنایع دستی به ویژه در حوزه دست بافته ها در شهرستان گرمی بازدید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ترویج آموزش صنایع دستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، دلاورقوام ادامه داد: طی این جلسات وضعیت اعتبارات آموزشی صنایع دستی بررسی شد و فرماندار شهرستان گرمی در جهت تقویت بودجه آموزشی این شهرستان قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش صنایع دستی در استان اردبیل از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

آموزش صنایع دستی در استان اردبیل از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست