مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:002024-01-16اقتصادي

کیفیت آب شرب البرز روزانه رصد می شود


بازدید اصحاب رسانه از مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و تصفیه خانه آب شرب استان البرز حاکی از رصد روزانه کیفیت آب شرب و سلامت آب مصرفی است که در این میان ضرورت صرفه جویی بارها مورد تاکید مسؤولان امر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فرزانه زارعی، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان البرز، امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از تصفیه خانه آب شرب کرج و مرکز پایش نظارت بر کیفیت، با اشاره به اینکه خیال مردم از سلامت آب شرتعطیلی ب استان راحت باشد، گفت: 17 آزمایشگاه در استان برای پایش آب و پساب استان فعال است و در حال تلاش برای ایجاد هشت آزمایشگاه دیگر در استان هستیم.

مدیر مرکز پایش نظارت بر کیفیت آب شرب و فاضلاب استان البرز اضافه کرد: روزانه 180 نمونه در استان البرز مورد بررسی و پایش قرار می گیرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: آب شرب مصرفی مردم البرز از مرکز استان تا دورترین روستای طالقان و دیگر شهرستان های استان به طور مداوم توسط این مرکز در حال پایش و بررسی است و مرکز پایش به شدت پیگیر سلامت آب است بر همین اساس به مردم در خصوص سلامت آب شرب استان اطمینان می دهیم.

در ادامه این بازدید شهرام حافظ، مسپول تصفیه خانه های شرکت آبفای البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: تصفیه خانه کرج با تصفیه دو هزار لیتر در ثانیه از آب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب شرب البرز روزانه رصد می شود

کیفیت آب شرب البرز روزانه رصد می شود