مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:502023-12-31سياسي

نخستین یادواره شهدای هنرمند استان فارس برگزار می شود


رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند استان در تاریخ 16 دی ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند استان در تاریخ 16 دی ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

سیدمصطفی موسوی امروز، 10 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات این یادواره گفت: محبوبه حمیدی، شاعر و نویسنده به عنوان دبیر علمی و محتوایی و زهیر سقاچی به عنوان دبیر اجرایی ستاد برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند استان فارس انتخاب شده اند.

وی محل برگزاری این یادواره را تالار معلم شیراز اعلام کرد و افزود: در راستای برگزاری این یادواره، 300 شهید هنرمند در استان فارس شناسایی شده اند که کتاب آن ها به همت محبوبه حمیدی سال گذشته رونمایی شد و در سال جاری نیز با زحمات ندا علیزاده، فایل انگلیسی کتاب فوق با حضور مسئولان برجسته فرهنگی و هنری کشوری در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه یادواره مذکور در محورهای متنوعی اجرا خواهد شد، اجرای برنامه های متنوع هنری شامل اجرای گروه سرود خاص شهدای هنرمند فارس، رادیو تئاتر، نقالی خوانی، روایتگری، خوانش کتاب، رونمایی از آثار هنرمندان استانی و کشوری و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی را از جمله این محورها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره شهدای هنرمند استان فارس برگزار می شود

نخستین یادواره شهدای هنرمند استان فارس برگزار می شود