مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 01:002023-12-24سياسي

سردار سلیمانی: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد +صوت


سردار سلیمانی پیش از آغاز عملیات کربلای 4 به نیروهایش این طور قوت قلب می داد: اگر ما اعتقاد داریم که خدا وجود دارد، اگر ما اعتقاد داریم که معاد وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس یکی از فرماندهان لشکر 41 ثارالله بود.

او در بحبوحه عملیات کربلای 4 که 3 دی ماه سال 1365 آغاز شد، گفته بود: من به شما بگویم شیطان دارد در جبهه ما داد می زند و باید ما مواظب باشیم که یکی از این شیطان ها نشویم .

 هیچ زمانی از زمان امروز حساس تر نیست جبهه ما.

با این حال در صوتی کم تر شنیده شده از سردار سلیمانی که قبل از عملیات کربلای 4 در روز 21 آذرماه سال 1365 و در نهر شیرعلی با آرامش خاطر می گوید: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد.

در صوت این سخنرانی می شنویم: یک انسان با غیرت در این مملکت از هر بُعدی نگاه کند، چه بعد ملی باشد، چه بُعد اسلامی، این مملکت، مملکت تحقیرشده بود.

اما امروز نگاه کنید؛ این مملکت یک حرکت، یک تزلزلی در دنیا به وجود آورده.

سردار سلیمانی در این سخنرانی به برخی نیروهای تخریب، اعلام می کند: این ها لطف خداست برادرها! محال است اگر ما معتقد به خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم، خدا ما را تنها بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد +صوت

سردار سلیمانی: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد +صوت